Söyleyeni bilmediğim bir sözde şöyle der: "Sevmesem yazık edecektim sevsem incineceksin". Ben biraz daha değiştirmek istiyorum bunu: "Sevdim yazık ettim sana, sevmeseydim de incinecektim." 

     Duvarımda yemek yaparken bıraktığın izler hala duruyor. Gözüme ilişti bi ara. Gözlerimin dolmasına engel olamadım. Ağlardım da, durduk yere iş çıkarmayayım şimdi deyip vazgeçtim. Onun yerine bir müzik açtım. Onun benim yerime ağlamasına izin verdim. 

        Duştan çıktıktan sonra hep ben sana kızardım, ıslak giydiğin için atletini. Şimdi de sen bana kızmışsın: "Kim diyecek şimdi bana ıslak ıslak giyme atletini?" diye. Ben sana gene kızardım da, durduk yere gene bir araya geliriz deyip vazgeçtim.

    

      
Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Pazartesi, Mart 05, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.