acı

   
   Babam üniversiteye hazırlanırken çok kitap okuyorum diye kızmıştı. Evet, evet. Kitap okumak bizim ülkemizde kızılacak bir şeydi. Hak etmiştim ben de. Ne diye o kadar kitap okuyordum ki! Babalar hep haklıdır. Bir erkekle uyuduğumu duysa ona da kızar. Sanırım sadece kızmakla kalmaz, küsebilir. Hatta üzerime de yürüyebilir. Bir erkeği öptüm desem kesin üzerime yürür ama. Bu yaşın sahibi kocaman bir adamla konuştuğunu, kendisinin benim yaşımdayken iki çocuk sahibi olduğunu hiç düşünmeden, Allah yarattı demeden gavura vurur gibi vurur.  
   Senin yokluğun da öyle vuruyor işte. Gavura vurur gibi...
acı acı Reviewed by Bu saatte nerden geldiyse on Cuma, Aralık 25, 2015 Rating: 5

2 yorum:

Dingin Firari dedi ki...

Ya bişey dicem... Elbette okumaya karşı olmak kötü ve çoğumuzun böyle bi büyüğü vardır..ona ok..

Lakin okuyunca insan daha mutsuz oluyor gibi geliyor bana... yani onca okuduğun kitap seni daha güzel yaptı ama seni daha mutsuz ve izole de yaptı. Yani bu taraftan bakınca aslında BIRAZ haklı mıdir nedir Peder bey?

Bu saatte nerden geldiyse dedi ki...

cahillik ne güzel şey lan herşeyi biliyorsun tabi :P

valla o konuda az çok haklısın bilen insan aslında biraz mutsuz da insan ama cahillerle uğraşan memlekette yaşıyoruz malum hiç dahasına gerek yok sanırım açıklamaya

Blogger tarafından desteklenmektedir.